Poëzietuin forum
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Ga naar onderkant
ONDERWERP: reageren
D.Docters van Leeuwen
grassprietje
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
reageren 4 Jaren, 5 Maanden geleden  
ik ben een tijdje uit de roulatie geweest en bij terugkomst valt het mij op dat er vrijwel door niemand meer op gedichten wordt gereageerd en dat er ook bijna niet wordt gereageerd op een reactie.
wat is er aan de hand ?, ligt deze site ook al op zijn kont zoals schrijfzolder en in iets mindere mate lettertempel. verder zit er een grappenmaker die honderden bezoekers bij sommige dichters claimt, die er in werkelijkheid niet kunnen zijn.
wil melker heeft altijd veel meer bezoekers gehad dan welke andere dichter dan ook en niet omdat het zo'n geweldige dichter is,
als dit zo blijft ben ik bang dat ik maar weer aan m'n stutten trek
groet
Dick

Gelogd Gelogd
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
poezietuin
Administrator
graphgraph
Re: reageren 4 Jaren, 5 Maanden geleden  
Hoi Dick,

fijn en leuk dat je weer terug bent.

helaas weten we ook niet waarom mensen niet reageren of terug reageren onder gedichten, wij zijn heel hard op zoek naar een oplossing, we hadden een paar keer een gedichten wedstrijd gedaan om mensen te stimuleren en te motiveren om aan de slag te gaan.

helaas nog niets, en we zitten zelf ook op de vernieuwde site te wachten die beloofd was.
deze zou makkelijker zijn en fouten die hier nog zitten zouden dan verdwenen zijn, zoals een reactie op gedicht in mail ontvangen.

wij willen alleszins zeker niet dat deze site op zijn gat gaat

suggesties zijn altijd hartelijk welkom

Vr. Gr.
Poëzietuin

Gelogd Gelogd
D.Docters van Leeuwen
grassprietje
graphgraph
forum, ik heb de fout gemaakt op kritiek te leveren op gedichten van Wil Melker en gedichtenmeisje .beiden reageeren alsof ze door een adder waren gebeten en begonnen me te verwijten dat ik niet lezen kon en dat ze kortom niet van mijn reacties waren gediend.ik schrik eigenlijk een beetje van de vijandigheid die er uit de reactie van deze dichters blijkt.als ik m'n kritiek nog eens bekijk vind ik dat het op een nette manier gedaan heb. bij gedichtenmeisje heb ik het opbouwend bedoeld , bij Melker niet omdat ik die kwalijk neem dat hij in al die jaren dat hij schrijft er gewoon nog geen cent beter op geworden en ik vind dat een beetje dichter naarmate hij langer schrijft groeit en beter wordt.nogmaals ik zal verder niet klagen maar schrok een beetje van de agressiviteit van de dichters in kwestie.
het is natuurlijk onzekerheid en beiden hebben gewoon last van een minderwaardigheidscomplex en comperseren dat door om zich heen te meppen.
ik heb het gedichtenmeisje en Wil verteld dat ik dit op het forum ter discussie heb gesteld
grt Dick Docters van Leeuwen

Gelogd Gelogd
poezietuin
Administrator
graphgraph
Hoi Dick,

je hebt gewoon gereageerd zoals het hoorde, ik heb niets aan te merken op de wijze van jouw reageren, daar er niets van offensief in staat. Ik heb zelfs onder wil melker gereageerd op gedichtenmeisje dat ze moet reageren op gedichten en geen kritiek moet geven op reacties, waar zouden we dan zijn als men geen (opbouwende) kritiek meer mag geven.

dus blijf gewoon je ding doen, mochten ze weer zo doen, zal ik ze persoonlijk een mail sturen met daarin hoe het werkt op deze site, en eventueel een sanctie geven.

Vr. Gr.
Poëzietuin (Ferry)

Gelogd Gelogd
Ga naar bovenkant
Website by Intertron